Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Acasă » 2015 » Martie » 30 » TSU.co reţeaua de socializare ce îşi împarte veniturile cu utilizatorii
17:29
TSU.co reţeaua de socializare ce îşi împarte veniturile cu utilizatorii

 Nu de mult timp am descoperit reţeaua socială ce îşi împarte veniturile cu utilizatorii săi. La început nu prea îmi venea să cred, dar uite că funcţionează.

Poţi intra în această reţea socială daor pe baza unei invitaţii.

Dacă doriţi să testaţi această reţea o puteţi face aici.

 

Despre TSU.CO

 

Reteaua a fost fondata de Sebastian Sobczak, Drew Ginsburg, Thibault Boullenger si  Jonathan Lewin. Numele provine din japoneza si se refera la un ideal de frumusete. Tsu a fost lansata pe 21 octombrie, dupa ce a obtinut o investitie de 7 milioane de dolari si, in afara catorva aparitii in presa consacrata, pare invaluita in mister.

 

Aproape la fel de ciudat pare si modelul de business al retelei. Cum spuneam, Tsu promite sa imparta 90% din veniturile generate de publicitate sau sponsorizari utilizatorilor sai. Astfel, 45% ar reveni creatorului continutului original, iar restul de 45% se vor imparti utilizatorilor sau afiliatilor care redistribuie mesajul sau, conform regulii treimilor infinite, dupa cum arata si explicatia oficiala.

 

Vizualizări: 378 | Adăugat de: BalanEmilianSorin | Tag-uri: utilizatorii, Reţeaua, împarte, socializare, Ce, îşi, veniturile, cu, de, TSU.co
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email:
Cod *: